Sunday, September 25, 2011

しゅうまつ

しゅうまつ わたしは なにを しましたか? そうですね、 きんようびに りょうで べんきょうしました。どようびに ノートルダムだいがくのフットボールを りょうで みました。 きのうのばん ごぜん さんじごろ ねました。 きょうのあさ ごご じゅういちじごろ あさごはんを たべました。 にちじに、ミーティンが あります。 ステンスン-レミク(stinson-remick)で べんきょうします。 ごぜん いちじに ねます。(Hopefully)


Okay, so my weekend wasn't that exciting. I was able to play some Legend of Zelda though, so if anyone knows how to say that in Japanese, let me know and I'll spice up the post. Good Luck everybody on the test, too!

こちらこそ means "It is I who should be saying that. Thank you." (Seriously, it's in chapter 2. WHY DIDN'T WE EVER LEARN THIS, IT'S SO USEFUL!)

No comments:

Post a Comment